Акция! При регистрации до 30-09-2020 Вас ждут приятные бонусы
×

Урок3. Інвентарі, цінове правило та експорт.

Щоб система розуміла, який товар Ви хочете експортувати, Вам необхідно додати його в інвентар. Інвентар – це набір товарів об’єднаних певною логікою, наприклад, це може бути магазин, певна категорія товарів або постачальник.

Для створення Інвентарю переходимо в розділ Товари – Інвентарі. Додаємо новий, вказавши назву. Для видалення інвентарю -натисніть «Видалити» з правої сторони рядка.

Після створення інвентарю переходимо до підбору товарів – розділ Товари – Каталог товарів.

На завантаженій сторінці так само можна додати інвентар. Натискаємо на «+ додати» – прописуємо назву і «зберегти».

В інвентар можна додати, як по одному товару так і всю сторінку. Для додавання кількох позицій: на кожному товарі в правому верхньому куті є круг – відмічаєте його галочкою – вибираєте із списку створених раніше инвентарів потрібний Вам – натискаєте «Додати товари».

Якщо на сторінці Ви хочете всі товари додати в інвентар натискаєте кнопку «з галочкою» і знову-таки вибираєте зі списку створених раніше инвентарів потрібний Вам – «Додати товари» . 

Щоб побачити товари, які були додані в інвентар скористайтеся фільтром Інвентарі. Вибираєте зі списку створених потрібний Вам інвентар і тиснете «Застосувати». На сторінці відкривається список товарів доданих в інвентар.

Якщо потрібно видалити товар з інвентарю –виділяєте товар  – і натискаєте «Видалити товари». 

Ми рекомендуємо створювати один інвентар для однієї площадки або інтернет магазину – так при експорті у Вас буде тільки одне посилання (на деякі майданчики незручно вантажити кілька файлів). 

Після того як Ви визначилися з товарами, які хочете продавати і створили інвентар – необхідно встановити цінове правило, тобто вказати націнку  до закупівельної ціни.

В особистому кабінеті на кожному товарі, після реєстрації Ви бачите ціни закупівельні, вони відмічені зеленим кольором. Для того, щоб файл з вибраними Вами товарами імпортувався в інтернет магазин вже з роздрібними цінами – Ви можете скористатися нашим інструментом Цінове правило.
Багато постачальників виставляють – рекомендовану роздрібну ціну. Щоб не порушувати угоди – на платформі працює правило перевірки про вивантаження ціни в файл:

ЦІНА ТОВАРУ ДЛЯ ВИВАНТАЖЕННЯ рівна як ОПТОВА ЦІНА + націнка

якщо не буде задано ЦІНОВЕ ПРАВИЛО  – товар вивантажиться з ціною нуль.

Тому важливо перед вивантаженням налаштувати ЦІНОВЕ ПРАВИЛО.

Переходимо в меню Товари – Цінові правила

Існує два види цінових правил: загальні та розширені.

Загальні цінові правила застосовуються за вказаним Вами діапазоном цін на товари. Діапазон цін на товари виставляється двома параметрами: Ціна «Від» і Ціна «До». Якщо Ви хочете щоб правило спрацювало для всіх товарів – вкажіть в межах діапазону нулі. Натискаємо «Додати». Заповнюємо всі поля  та «зберігаємо»  Врахуйте, що межі діапазону включають в себе зазначені Вами параметри.

Тому Додамо ще одне загальне правило -Наприклад, розділемо товари за вартістю, вказуємо ціну від 100 грн до 1000 грн і націнка 50% (тип націнки можна вибрати як відсоток, так і фіксовану суму)
Межа вартості товарів буде з націнкою 50%, а всі інші товари будуть з націнкою 30%.

Якщо вказати націнку 0 % – Ціна на Товар вивантажиться 0 грн

Розширені цінові правила – застосовуються для товарів за вказаним Вами постачальником або брендом. Якщо Ви вкажете цінове правило для Постачальника  – то дане правило буде застосовуватися тільки для товарів реалізованих даним постачальником.

Для прикладу додамо розширене правило. Обираємо постачальника і відсоток вкажемо 45%.

Врахуйте, що розширені цінові правила мають пріоритет перед загальними, тобто якщо товар буде одночасно потрапляти під загальні і розширені правила, то застосовується розширене цінове правило.

Подивитися сформовані ціни Ви можете в каталозі товарів – вони позначені синім кольором.

Якщо Ціна Товару задана Вами буде нижче РРЦ, то Товар вивантажиться за ціною РРЦ. Тому – Для Вивантаження товарів з рекомендованою ціною постачальника Ви можете вказати відсоток націнки від 15 до 20% – цей відсоток нижчий, ніж надає маржу постачальник.

       Після заповнення цих даних система повністю готова для експорту товарів .

Переходимо в меню «Товари» – Експорт.

Тут Ви обираєте Інвентар, який потрібно вивантажити в Ваш інтернет магазин і тип файлу. Варіантів вивантажень більше 10, тому із списку Ви обираєте той, який Вам потрібен.

Оберемо для експорту на площадку Пром – формат YML- Пром всі товари (full)

В даному випадку натискати на «Експортувати» не потрібно, просто клікаєте на постійне посилання, воно завантажується в браузері – Ви його копіюєте та імпортуєте на своєму ресурсі.

У випадку якщо Ви обираєте ти файлу Raw CSV  – тоді натискаєте «Експортувати» і у Вас сформується файл – в ньому знаходиться вся інформація про товари обраних в інвентарі.

Звертаю Вашу увагу на типи файлів:

Raw CSV – дуже поширений формат, який може підійти на багато різних систем, що працюють з текстовими файлами.

YML –формат яндекс маркет, їх представлено декілька варіантів – він є стандартом для багатьох великих маркетплейсів і дозволяє автоматично оновлювати наявність, цІни та контент. 

Якщо Ви не можете визначитися з форматом файлу, який підійде для Вашого інтернет магазину – зверніться до підтримки Баззилла – менеджери Вас проконсультують

Якщо ж з поданих варіантів Вам не підходить жоден – за Вашим запитом наші спеціалісти можуть створити потрібний Вам файл для  успішного експорту позицій.

Формуйте свій інвентар та генеруйте вивантаження в Ваш інтернет магазин.

Оставить комментарий

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Читайте также: