Акция! При регистрации до 30-09-2020 Вас ждут приятные бонусы
×

Урок8. Маркетплейси і як на них вийти.

Маркетплейси являются своєрідним трампліном для більшості представників малого та середнього бізнесу. Особливо це актуально для новачків, які ще не встигли завоювати свою постійну аудиторію покупців.

Крім того маркетплейси вважаються одними з головних рекламодавців в Україні. Значна частина бюджету, котрий віділяється –  витрачається саме на рекламні кампанії товарів своїх і партнерів.

У продавців є можливість спілкуватися з покупцями безпосередньо, і відповідати на питання, що цікавлять. Такою можливістю користуються багато представників популярних брендів, чим підвищують рівень лояльності покупців.

Але останнім часом маркетплейси, такі як Розетка, під девізом поліпшення якості обслуговування піднімають вимоги до продавців і часто відмовляють комерсантам дропшипперам в наданні послуг.

З кожним роком вийти на маркетплейси все складніше тим, хто сам не завозить або не виробляє товар.

Приміром, адміністрація Розетки з 2019 року напряму забороняє продавцям займатися Дропшиппінгом. Вони віддають перевагу тим продавцям, які торгують власним товаром або товаром, який у них є на складі.
Це пояснюється тим, що часто оптові постачальники в гонитві за додатковим прибутком відкривають роздрібні підрозділи і виходять зі своїми товарами на марктплейси – витісняючи дрібних продавців.

Чи можна поєднати Дропшиппінг і Розетку?

Наші поради

  1. Проведіть аналіз каталогу маркетплейсу і підберіть товар або бренд, якого немає в каталозі
  2. Переконайтеся, що постачальник може оперативно обробляти Ваші замовлення
  3. Закупити невелику партію найбільш затребуваних товарів собі на склад

Тепер при реєстрації на маркетплейсі Ви не будете виглядати як дропшиппер – це збільшить Ваші шанси.

У мережі багато компаній пропонують «Унікальні системи виходу на маркетплейси» за досить серйозні гроші. Вам пропонують систему навчання і допомогу з виходом на популярні маркетплейси, а бонусом ще й доступ до трендових товарів, які як правило, самі і завозять.

Важливо розрізняти «такі компанії» від тих, хто пропонує сервіси для обробки Вашого прайсу і приведення його до того стану, який дозволить розміститися на маркетплейсі.

Такими сервісами є, наприклад,  FOKS і MARKETPLACE CONVERT.

Щоб почати працювати на «Розетка», доведеться пройти довгий процес заповнення необхідної документації та очікувати результати перевірки. Терміни прийняття рішення можуть зайняти від трьох тижнів до трьох місяців, в залежності від завантаженості менеджерів. Тут потрібно відзначити – ніякі сторонні сервіси, що обіцяють швидку реєстрацію не зможуть Вам допомогти прискорити процес. Обіцянка – це маркетинговий хід.

Крім того, з деяких пір не кожен продавець може стати партнером. Головне, це зацікавити адміністрацію і запропонувати продукт, який буде користуватися попитом у покупців і якщо аналогічний товар вже є в каталозі – довести, що у Вас є додаткові переваги перед продавцями, які вже продають .


Етапи входу на “ROZETKA”

1. Заповнення заявки.

Щоб подати заявку, Вам необхідно відкрити меню і вибрати пункт «Продавати на Розетці». Потім заповнити анкету для подальшої реєстрації на маркетплейсі.

Форма досить проста, але потрібно приділити особливу увагу пункту «Інформація про вас». Постарайтеся якомога докладніше описати плюси своєї фірми, щоб переконати адміністрацію, що з Вами вигідно вести співпрацю. Наприклад, це наявність offline-магазину, можливості встановлювати нижчу ціну, великий досвід продажів і так далі.

2. Заповнення документації від адміністрації.

Після заповнення заявки, з Вами зв’яжеться представник Розетки, і вишле документацію для подальшої співпраці.

Вам потрібно буде завантажити скан документів з Вашим підписом.
Для ФОП та Юридичних осіб є свій перелік.

3. Надання контенту відповідно до вимог платформи.

Це найважчий і відповідальний етап. Всі розробки повинен взяти на себе професійний програміст або потрібно підключиться до сервісу з підготовки контенту, адже все має бути ідеально, інакше адміністрація поверне на доопрацювання. 

Отже, ось основні вимоги до якості контенту:

  • Картка товару повинна містити назву товару, його модель і бренд. Артикул вказувати необов’язково, але бажано;
  • Підганяємо всі технічні характеристики під вимоги порталу. Наприклад, замість «оперативної пам’яті» прописуємо «обсяг оперативної пам’яті». В іншому випадку – доробка;
  • Якщо потрібно вказати одиниці вимірювання і числа, то вони повинні виглядати так: число / пробіл / одиниця виміру (20 кг, 10 мм і так далі);
  • В описі вказуйте особливості продукту, функції, комплектацію і так далі. Слідкуйте, щоб текст був без помилок. Але, якщо товар не вимагає докладного опису, а всі характеристики вказані, то можна обійтися і без нього;
  • Повинно бути присутнім хоча б одне фото. Основне зображення повинно бути на білому або прозорому фоні, якісне і чітке (але судячи з сьогоднішнього стану каталогу ця вимога стала менш жорстко контролюватися – поодинокі фото на будь-якому фоні стали не рідкістю, особливо в розділах з одягом). Будь-які логотипи або водяні знаки не повинні бути присутніми. Бажано показати продукцію з різних ракурсів, щоб покупцеві було зрозуміло, який товар він купує;
  • Обов’язково міняємо назву і логотип свого онлайн-магазину. Адже, ви є конкурентом «Розетки».

Крім обов’язкового списку правил подачі є і рекомендовані. Їх теж потрібно дотримуватися, щоб підвищити ваші шанси стати партнером «Розетки».

Щоб дізнатися про інші особливості і можливі «сюрпризи» рекомендуємо ознайомиться зі статтею в нашому блозі за посиланням

Оставить комментарий

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Читайте также: