Акция! При регистрации до 30-09-2020 Вас ждут приятные бонусы
×

Урок4. Обробка замовлення.

Урок4. Обробка замовлення

Після того, як покупець у Вашому інтернет-магазині робить замовлення товару, який був взятий з каталогу Bazzilla, Вам потрібно оформити замовлення на постачальника через особистий кабінет Bazzilla. 

Пам’ятайте про деякі обмеження:
Якщо покупець замовив товари від декількох постачальників – попереджайте його, що товар відправляється з різних складів і йому доведеться платити за кілька доставок. 

ТАКОЖ
1) необхідно спочатку оформити окремо кожен товар від кожного постачальника з післяплатою
2) потім можна оформити групу товарів від постачальників без наложки – система самостійно розподілить замовлення по постачальникам.

Для початку необхідно знайти замовлений у Вас товар в нашому каталозі. Для цього Ви можете скористатися пошуком, де прописуєте повну назву товару або його артикул і натискаєте «Застосувати» 

Необхідно переконатися в наявності даного товару , тому натиснувши на кнопку «Інформація» перевіряємо графу «Склад» .
Якщо значення Склад рівне «0» – товару на даний момент немає в наявності. 
Якщо значення Склад рівне «2» – товар є в наявності, але постачальник не афішує кількість залишків на своєму складі.  

Так само зверніть увагу на час, що минув з останнього оновлення прайсу. Якщо вказано кілька днів – уточніть наявність товару в онлайн чаті тех підтримки Bazzilla.
Також перед тим, як відправити товар в корзину, потрібно впевнитися чи працює постачальник з наложеним платежем ( якщо замовлення без передплати).

Для того щоб покласти товар в кошик натискаєте «Замовити» – в вспливаючому повідомленні зазначено, що товар був успішно доданий до кошика. Кожне натискання кнопки Замовити збільшує кількість товарів в кошику на один.

Для наглядності додамо ще один товар в корзину в даному випадку товар продає кілька постачальників. У деяких, ми бачимо,що товару немає в наявності. В корзину потрапляє та позиція, яка за ціною дешевше. 

Після додавання товару переходимо у вкладку «Корзина»та перевіряємо правильність обраної Вами позиції та кількості.

Перед Вами відображається таблиця з вибраними товарами – що за товар, назва компанії постачальника, кількість замовлена Вами (її можна відредагувати натиснувши 2 рази лівою клавішею мишки в відповідне поле), вартість товару, сума по кожній позиції та загальна сума замовлення.

Також можна відредагувати і обрати постачальника  – натиснувши 2 рази лівою клавішею мишки в відповідне поле. 

Крім цього Ви можете видалити один з обраних товарів натиснувши на кнопку «видалити».

Також ми бачимо повідомлення про суму комісії, яка буде знята з балансу за проведене замовлення. Якщо на балансі коштів недостатньо – кнопка «Оформити замовлення» буде неклікабельна.

Після перевірки даних в корзині по товару натискаємо на кнопку «Оформити замовлення».

У вікні необхідно ввести інформацію, яка буде використовуватися при відправці Вашого замовлення постачальником.

– Номер замовлення – це номер замовлення на магазині (не є обов’язковим полем для заповнення)
В інформації про клієнта необхідно заповнити дані про кінцевого покупця (Вашого клієнта): Ім’я, Прізвище та телефон
– компанія – назва Вашого магазину –  також не є обов’язковим полем для заповнення
– метод доставки – обираємо нова пошта
– доставка за рахунок, за звичай вказують за рахунок покупця, тобто Вашого клієнта.
-місто покупця, відділення пошти або адреса
– «Метод платежу» – Для замовлення по передплаті  обираємо «оплата за дорученням»
– «Сума післяплати» – в даному випадку рівна нулю
– «Сума страховки» – необхідно внести вартість товару (ціна продажу для клієнта) без вартості доставки.
– поле «Коментар» – Ви можете написати будь-яку уточнюючу інформацію по товару, наприклад, бажаний колір, розмір, адресна доставка і т.д

Для замовлення з післяплатою заповнюєте інакше:
– «Метод платежу» – наложений платіж
– «Сума післяплати» – в даному випадку сума дорівнює сумі, за якою Ви продали товар
– «Сума страховки» – дорівнює сумі наложеного платежу.
– в поле «Коментар» – рекомендуємо вказати дані з подробицями замовлення 

Виплати постачальником за наложений платіж проводяться протягом  1-5 днів після подачі заявки на виплату.   Після того, коли Ви заповнили всі поля,перевірили їх – натискаємо кнопку «Відправити замовлення»

Звертаємо Вашу увагу, що замовлення не підлягає редагуванню, його можна тільки скасувати і створити нове. Тому уважно перевіряйте всі зазначені дані.

Після оформлення замовлення переходимо в розділ «Замовлення» в лівому меню сайту. Тут Ви можете скористатися фільтрами та знайти потрібне замовлення.

У графі Статус зазначено «Активний» «Не прийнятий». Це означає, що замовлення активне, але поки ще не підтверджене з боку постачальника.

Статус «Прийнято» з’явиться після того як постачальник переконається, що на його складі є замовлений товар в необхідній кількості і з урахуванням запису в коментарі до замовлення. На це дається 6 робочих годин.

Вам прийде sms та e-mail повідомлення про те, що замовлення прийняте – і в графі Статус буде відзначено «Активний-Прийнято».

Якщо з якої-небудь з причин Вам потрібно відмінити замовлення – потрібно натиснути кнопку «Скасувати» і вказати причину відмови.

Для оплати замовлення Вам потрібні реквізити постачальника, які можна подивитися натиснувши на кнопку «Оплатити» в рядку замовлення. Кнопка Оплатити зявиться після того ,як постачальник приймає замовлення.

У вікні, нам доступна інформація «З рахунку» – раніше введена Вами банківська карта в розділі Налаштування – Мої рахунки, і «На рахунок» – реквізити постачальника.

Навпроти рядка «на Рахунок» натискаєте кнопку «Друк» – у вікні, вказані номер картки та рахунки, на який необхідно перевести суму замовлення. Оплата проводиться будь-яким зручним вам способом (через відділення банку, термінал, систему «Приват24» та інші.)

Після фактичної оплати Ви натискаєте кнопку «Додати». Після цього постачальнику відправляється sms і e-mail повідомлення про оплату замовлення з номером та оплаченою сумою.

У графі оплачено сума замовлення світиться червоним кольором – це значить, що постачальник ще не підтвердив отримання коштів.

Якщо замовлення з наложеним платежем – оплату вносити не потрібно. Постачальник бачить, що замовлення оформлене з післяплатою, і не чекаючи від Вас оплати формує ТТН і відправляє замовлення.
Якщо ж Ви оформили замовлення наложеним платежем, а постачальник працює тільки по передплаті – Ви маєте оплатити йому за товар закупівельну ціну і передати свій створений номер ТТН.

Протягом 6-ти годин постачальник перевірить надходження коштів і підтвердить Вашу оплату, так Вам приходить повідомлення про те, що постачальник отримав оплату за замовлення і незабаром сформує ТТН для відправки. У графі «Оплачено» сума замовлення буде виділена зеленим кольором.

Номер товаротранспортної накладної буде Вам доступний після того, як постачальник вкаже його в кабінеті Bazzilla (Вам прийде додаткове sms та e-mail повідомлення) – тому важливо вказувати актуальний номер телефону в розділі «Профіль» при заповненні особистих даних.

Далі номер ТТН Ви вже передаєте Вашому кінцевому клієнту. У графі «Відправлення (ТТН)» напис «Ні» заміниться на посилання «ТТН». При натисканні на неї відкривається вікно з номером ТТН і часом додавання цієї ТТН. Натиснувши на номер  перевізника,  Вас переводить на кабінет Нової пошти, де Ви побачите на якому етапі доставки знаходиться замовлення.

У разі, якщо посилка буде не забрана, кошти за транспортування повинні бути відшкодовані продавцем, тобто Вами. Так само з особистого банківського рахунку, минаючи баланс Баззилла  Ви переводите кошти постачальнику.

Якщо виникають питання при оформленні або оплаті замовлення – тех підтримка платформи завжди раді допомогти. Пишіть питання в онлайн чат або в тікети.

Оставить комментарий

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Читайте также: