Урок4. Обробка замовлення. Урок4. Обробка замовлення Після того, як покупець у Вашому інтернет-магазині робить замовлення товару, який був взятий з каталогу Bazzilla, Вам потрібно оформити замовлення на постачальника через особистий кабінет Bazzilla. Пам’ятайте про деякі обмеження:Якщо покупець замовив товари від декількох постачальників – попереджайте його, що товар відправляється з різних складів і йому доведеться платити за кілька доставок. ТАКОЖ1) необхідно спочатку оформити окремо кожен товар від кожного постачальника з післяплатою2) потім можна оформити групу товарів від постачальників без наложки – система самостійно розподілить замовлення по постачальникам. Для початку необхідно знайти замовлений у Вас товар в нашому каталозі. Для цього Ви можете скористатися пошуком, де прописуєте повну назву товару або його артикул і натискаєте «Застосувати» Необхідно переконатися в наявності даного товару , тому натиснувши на кнопку «Інформація» перевіряємо графу «Склад» .Якщо значення Склад рівне «0» – товару на даний момент немає в наявності. Якщо значення Склад рівне «2» – товар є в наявності, але постачальник не афішує кількість залишків на своєму складі. Так само зверніть увагу на час, що минув з останнього оновлення прайсу. Якщо вказано кілька днів – уточніть наявність товару в онлайн чаті тех підтримки Bazzilla.Також перед тим, як відправити товар в корзину, потрібно впевнитися чи працює постачальник з наложеним платежем ( якщо замовлення без передплати). Для того щоб покласти товар в кошик натискаєте «Замовити» – в вспливаючому повідомленні зазначено, що товар був успішно доданий до кошика. Кожне натискання кнопки Замовити збільшує кількість товарів в кошику на один. Для наглядності додамо ще один товар в корзину – в даному випадку товар продає кілька постачальників. У деяких, ми бачимо,що товару немає в наявності. В корзину потрапляє та позиція, яка за ціною дешевше. Після додавання товару переходимо у вкладку «Корзина»та перевіряємо правильність обраної Вами позиції та кількості. Перед Вами відображається таблиця з вибраними товарами – що за товар, назва компанії постачальника, кількість замовлена Вами (її можна відредагувати натиснувши 2 рази лівою клавішею мишки в відповідне поле), вартість товару, сума по кожній позиції та загальна сума замовлення. Також можна відредагувати і обрати постачальника – натиснувши 2 рази лівою клавішею мишки в відповідне поле. Крім цього Ви можете видалити один з обраних товарів натиснувши на кнопку «видалити». Також ми бачимо повідомлення про суму комісії, яка буде знята з балансу за проведене замовлення. Якщо на балансі коштів недостатньо – кнопка «Оформити замовлення» буде неклікабельна. Після перевірки даних в корзині по товару натискаємо на кнопку «Оформити замовлення». У вікні необхідно ввести інформацію, яка буде використовуватися при відправці Вашого замовлення постачальником.– Номер замовлення – це номер замовлення на магазині (не є обов’язковим полем для заповнення)В інформації про клієнта необхідно заповнити дані про кінцевого покупця (Вашого клієнта): Ім’я, Прізвище та телефон– компанія – назва Вашого магазину – також не є обов’язковим полем для заповнення– метод доставки – обираємо нова пошта– доставка за рахунок, за звичай вказують за рахунок покупця, тобто Вашого клієнта.-місто покупця, відділення пошти або адреса– «Метод платежу» – Для замовлення по передплаті обираємо «оплата за дорученням»– «Сума післяплати» – в даному випадку рівна нулю– «Сума страховки» – необхідно внести вартість товару (ціна продажу для клієнта) без вартості доставки.– поле «Коментар» – Ви можете написати будь-яку уточнюючу інформацію по товару, наприклад, бажаний колір, розмір, адресна доставка і т.дДля замовлення з післяплатою заповнюєте інакше:– «Метод платежу» – наложений платіж– «Сума післяплати» – в даному випадку сума дорівнює сумі, за якою Ви продали товар– «Сума страховки» – дорівнює сумі наложеного платежу.– в поле «Коментар» – рекомендуємо вказати дані з подробицями замовлення Виплати постачальником за наложений платіж проводяться протягом 1-5 днів після подачі заявки на виплату. Після того, коли Ви заповнили всі поля,перевірили їх – натискаємо кнопку «Відправити замовлення» Звертаємо Вашу увагу, що замовлення не підлягає редагуванню, його можна тільки скасувати і створити нове. Тому уважно перевіряйте всі зазначені дані. Після оформлення замовлення переходимо в розділ «Замовлення» в лівому меню сайту. Тут Ви можете скористатися фільтрами та знайти потрібне замовлення. У графі Статус зазначено «Активний» «Не прийнятий». Це означає, що замовлення активне, але поки ще не підтверджене з боку постачальника. Статус «Прийнято» з’явиться після того як постачальник переконається, що на його складі є замовлений товар в необхідній кількості і з урахуванням запису в коментарі до замовлення. На це дається 6 робочих годин. Вам прийде sms та e-mail повідомлення про те, що замовлення прийняте – і в графі Статус буде відзначено «Активний-Прийнято». Якщо з якої-небудь з причин Вам потрібно відмінити замовлення – потрібно натиснути кнопку «Скасувати» і вказати причину відмови. Для оплати замовлення Вам потрібні реквізити постачальника, які можна подивитися натиснувши на кнопку «Оплатити» в рядку замовлення. Кнопка Оплатити зявиться після того ,як постачальник приймає замовлення. У вікні, нам доступна інформація «З рахунку» – раніше введена Вами банківська карта в розділі Налаштування – Мої рахунки, і «На рахунок» – реквізити постачальника. Навпроти рядка «на Рахунок» натискаєте кнопку «Друк» – у вікні, вказані номер картки та рахунки, на який необхідно перевести суму замовлення. Оплата проводиться будь-яким зручним вам способом (через відділення банку, термінал, систему «Приват24» та інші.) Після фактичної оплати Ви натискаєте кнопку «Додати». Після цього постачальнику відправляється sms і e-mail повідомлення про оплату замовлення з номером та оплаченою сумою. У графі оплачено сума замовлення світиться червоним кольором – це значить, що постачальник ще не підтвердив отримання коштів. Якщо замовлення з наложеним платежем – оплату вносити не потрібно. Постачальник бачить, що замовлення оформлене з післяплатою, і не чекаючи від Вас оплати формує ТТН і відправляє замовлення.Якщо ж Ви оформили замовлення наложеним платежем, а постачальник працює тільки по передплаті – Ви маєте оплатити йому за товар закупівельну ціну і передати свій створений номер ТТН. Протягом 6-ти годин постачальник перевірить надходження коштів і підтвердить Вашу оплату, так Вам приходить повідомлення про те, що постачальник отримав оплату за замовлення і незабаром сформує ТТН для відправки. У графі «Оплачено» сума замовлення буде виділена зеленим кольором. Номер товаротранспортної накладної буде Вам доступний після того, як постачальник вкаже його в кабінеті Bazzilla (Вам прийде додаткове sms та e-mail повідомлення) – тому важливо вказувати актуальний номер телефону в розділі «Профіль» при заповненні особистих даних. Далі номер ТТН Ви вже передаєте Вашому кінцевому клієнту. У графі «Відправлення (ТТН)» напис «Ні» заміниться на посилання «ТТН». При натисканні на неї відкривається вікно з номером ТТН і часом додавання цієї ТТН. Натиснувши на номер перевізника, Вас переводить на кабінет Нової пошти, де Ви побачите на якому етапі доставки знаходиться замовлення. У разі, якщо посилка буде не забрана, кошти за транспортування повинні бути відшкодовані продавцем, тобто Вами. Так само з особистого банківського рахунку, минаючи баланс Баззилла Ви переводите кошти постачальнику. Якщо виникають питання при оформленні або оплаті замовлення – тех підтримка платформи завжди раді допомогти. Пишіть питання в онлайн чат або в тікети.