Акция! При регистрации до 30-09-2020 Вас ждут приятные бонусы
×

Урок10. Прайс агрегатори що це?

Агрегатори нарівні з платформами для продажів і з маркетплейсами є своєрідним трампліном для більшості представників малого та середнього бізнесу. Особливо це актуально для новачків, які ще не встигли завоювати свою постійну аудиторію покупців.

Прайс агрегатори – це один з ефективних способів просування своїх товарів і інтернет-магазину в цілому, до того ж, їх можна використовувати відразу після створення онлайн магазину.

Прайс агрегатори – це майданчики для розміщення товарів, які дозволяють порівняти ціни різних магазинів і вибрати підходящу пропозицію. Користувач отримує на майданчику всю потрібну інформацію про товар: характеристики, ціни, наявність, відгуки і оцінки.
Але покупку здійснює перейшовши на Ваш сайт.

Перед завантаженням товарів можуть знадобитися сервіси для обробки Вашого прайсу – FOKS і MARKETPLACE CONVERT. Вимоги до контенту не менш серйозні ніж на маркетплейсах.

Популярність агрегаторів Ви можете переглянути на слайді. На першому місці за численністю переходів знаходиться саме Hotline, а на другому Price.ua

Прайс агрегатори не пропонують можливість купити. Вони всього лише показують всі доступні пропозиції і перенаправляють покупців на картки товарів в інтернет-магазинах. Майданчики отримують прибуток за перепродаж трафіку: інтернет-магазини платять за розміщення товарів і переходи на сайт.

Прайс агрегатори допоможуть інтернет-магазинам розширити потенційну аудиторію покупців. Вони особливо корисні для новачків і невеликих гравців, яким складно конкурувати з гігантами в галузі за позиції в контекстній рекламі і пошуковій видачі.
На відміну від них, прайс агрегатори можуть вкладати в просування величезні бюджети. Багато користувачів готові купити потрібний товар за вигідною ціною на далеко не найпопулярнішому майданчику. Головне, щоб його надійність була підкріплена позитивними відгуками.

На відміну від маркетплейсів, агрегатори цін дають можливість прокачати Ваш бренд, адже користувачі переходять на сторінки Вашого інтернет-магазину. Наприклад, Ви зможете мотивувати їх підписатися на емейл-розсилку, щоб підвищити їх лояльність і отримати повторні продажі.

Рекомендації по використанню прайс агрегаторів

  1. Попрацюйте над ціновою політикою. Користувачі не зацікавляться як дуже високими, так і дуже низькими цінами. Більшість з них хочуть заощадити, але занадто низькі ціни виглядають підозріло.
  2. Вся інформація, яку Ви розміщуєте на майданчику, повинна бути достовірною. Якщо це не так, очікуйте негативних відгуків і оцінок, які в подальшому завадять успішним продажам.
  3. Іноді конкуренти використовують брудні прийоми на кшталт неправдивих відгуків. Щоб їх видалити, Вам потрібно буде звернутися до модераторів.

Принцип роботи прайс агрегаторів

З боку користувача

Щоб вибрати потрібний товар, користувачеві потрібно зайти на майданчик, а потім ввести в пошуку або знайти в каталозі потрібну пропозицію, наприклад, смартфон Samsung Galaxy S20 SM-G980.

Після цього він переходить на картку товару одного з продавців. Там він побачить характеристики і опис товару, а також кількість пропозицій, діапазон цін в різних магазинах і відгуки покупців.

Якщо користувач перейде на вкладку «Пропозиції», він побачить більш широку інформацію про ціни і продавців.

При натисканні на кнопку «В магазин», користувач потрапить на картку товару на обраному сайті.

З боку продавця

Функціонал подібних майданчиків зазвичай інтуїтивно зрозумілий, тому в ньому можна розібратися без залучення сторонніх фахівців. Щоб рекламуватися за допомогою майданчика агрегатора цін, інтернет-магазину необхідно зареєструватися і додати свої товари. Для цього потрібно сформувати спеціальні файли в форматі, який вимагає обраний Вами майданчик.

Hotline.ua

Щодня користувачі заходять на Hotline понад 450 тис разів. На майданчику представлено майже 4500 магазинів з відгуками. Hotline забезпечує високу конверсію і ROI, а також дозволяє націлювати рекламу на певний регіон. Фахівці майданчика кожен день оновлюють каталог і надають партнерам персоналізовану підтримку.

Вартість:   Базова вартість одного переходу з товару на майданчику в інтернет-магазин – 2,9 грн з урахуванням ПДВ.

Price.ua

Щодня на майданчик заходить 150 000 користувачів, з ним співпрацює близько 1 000 магазинів. У майданчика простий інтерфейс і є адаптивний дизайн, який дозволяє переглядати товари з мобільних пристроїв. Користувач, який вибере товар Вашого інтернет-магазину, при натисканні перейде прямо на сторінку товару, якщо Ви вказали в прайс-рядку точний URL. Якщо не вказали – він перейде на головну Вашого сайту.

Для завантаження товарів на Price.ua підходить вивантаження YML.

Вартість:  Ви платите тільки за клік. Його вартість залежить від групи товарів, яку Ви продаєте, і становить від 0,12 до 0,20 у.о. Детальніше з розцінками Ви можете ознайомитися на сайті агрегатора.

Nadavi -Прайсагрегатор e-Katalog

Це система, яка забезпечує роботу двох прайс агрегаторів: e-Katalog (за даними SimilarWeb, 4 млн користувачів щомісяця) і Magazilla (згідно SimilarWeb, 940 тис відвідувачів щомісяця).

Nadavi -Прайсагрегатор Magazilla

У Magazilla представлені товари більше 1 000 інтернет-магазинів. Крім розміщення товарів за категоріями, система Nadavi допомагає з просуванням на рекламних майданчиках. Оголошення показуються на сайтах, тематика яких відповідає спрямованості магазину, завдяки чому товари бачить цільова аудиторія.

Прайс-лист з товарами може бути в форматах YML, XML, csv і txt.

Вартість:  Ви оплачуєте тільки унікальні переходи по тарифу від 0,15 у.о. Товари показуються за принципом аукціону: чим вище ставка за клік, тим вище пропозиція.

 

Sravni.ua

Згідно SimilarWeb, на майданчик щомісяця заходить більше 330 тис відвідувачів. Каталог прайс агрегатора об’єднує пропозиції сотень українських інтернет-магазинів. Функціонал майданчика дозволяє порівняти характеристики і ціни різних моделей, а також отримати незалежні відгуки від покупців.

Прайс-листи повинні бути в форматах xls, csv, xml або yml. Допустимо використовувати .zip і .rar-архіви.

Вартість: Ціна переходу залежить від товарної категорії Вашої пропозиції, мінімальна вартість – 0,12 у.о.

Можемо зробити висновки:

Прайс агрегатори – це один з каналів продажів, який дозволяє швидко знайти перших відвідувачів і отримати доступ до великої аудиторії. Їх варто використовувати в комплексі з іншими рекламними каналами.
Головна перевага прайс-агрегаторів, яким можуть скористатися власники e-commerce-бізнесу  – залучення високоякісного, зацікавленого у купівлі трафіку з високим показником конверсії.

Ну і не забувайте про SEO – відвідуваність топових сайтів для порівняння цін в Україні дуже велика, і Ви можете отримати користь з їх видимості в пошуку, в той час як будете працювати над просуванням свого сайту.

Оставить комментарий

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Читайте также: