Акция! При регистрации до 30-09-2020 Вас ждут приятные бонусы
×

Урок1. Робота по системі дропшиппинга з українськими постачальниками

Програма навчання складається з 4 етапів, які необхідно пройти для того щоб стати успішним е-комерсантом:

1. Дропшиппінг та платформа  Bazzilla – тут розглянемо питання, що стосуються продавців початківців та функціоналу Баззилла.

2. Як почати продавати в інтернеті та типи реклам – піде мова про різні інтернет ресурси, на яких Ви можете продавати, а також як правильно рекламувати товар.

3. Повний курс по налаштуванню та запуску магазину на Bazzilla – платформа надає готовий інтернет магазин, який Вам залишається тільки наповнити товарами та запустити рекламу.

4. Як отримати перші замовлення протягом 2-3 днів після запуску – ми розповімо як правильно опрацьовувати замовлення та які інструменти торгівлі необхідно використовувати .

Дрошиппінг та  платформа Баззилла

Основні питання, які будуть розглянуті:

  1. Що таке дропшиппінг
  2. Чим дропшиппінг відрізняється від класичної схеми продажу товару в інтернеті. Плюси даної бізнес моделі
  3. Завдання, які необхідно вирішити для того щоб почати продавати по системі Дропшиппінг в Україні
  4. Що таке Платформа Баззилла або як почати продавати за схемою Дропшиппінг в Україні вже зараз
  5. Переваги та можливості Платформи Баззилла або як за 1 робочий день наповнити вітрину магазину товарами від провідних постачальників України за конкурентними цінами і без попередньої закупівлі товару
  • Що ж таке дропшиппінг?

Простими словами дропшиппінг – це модель торгівлі, при якій постачальник сам відправляє товари вашим клієнтам. У різних країнах ця модель продажів з’явилася вже досить давно. В Україні ж дропшиппінг з’явився зовсім недавно і зараз він стрімко розвивається.
Ми можемо сказати, що в цій моделі реалізації товару бере участь три учасника: покупець -магазин-постачальник.

Цінність цієї моделі полягає в тому, що немає необхідності заздалегідь замовляти товари, а потім вже намагатися їх продати. Ви не заморожуєте активні фінансові засоби в склад товару.

Дропшиппінг для початківців магазинів які ще «не знайшли, так би мовити, свою нішу” – це можливість без будь-яких витрат почати продавати товари з різних ніш, при цьому повністю працювати нічим не відрізняючись від звичайних інтернет-магазинів.

Які питання постачальник бере на себе при цій системі? Він вирішує ряд основних, витратних питань,  і дозволяє тим самим збільшити ваш прибуток і зменшити витрати від них на певні процеси.

1)– Підтверджуючи оплату обробляє ваше замовлення

2)– знаходить  на складі товар та упаковує його. Тобто, Вам не потрібно мати свій склад, переживати де він знаходиться, як лежить товар, як буде доставлятися.

3)- постачальник , як правило, сам від Вашого імені доставляє цей товар безпосередньо кінцевому покупцеві і відправляє Вам ТТН номери, за якими Ваші клієнти отримають від постачальника замовлений в Вашому інтернет магазині або на Вашій інтернет сторінці товар.
Це не обов’язково магазин, це можуть бути соціальні мережі, дошки оголошень, Prom, Rozetka , Hotline та інші торгові майданчики. Все це дозволяє значно зекономити Вам час, а відповідно, зосередитися на головному завданні: продажу та збільшенню доходів.

В двох словах про перспективи е-комерції в Україні.
За оцінками групи компаній EVO, у 2020 році українці придбали через інтернет – товарів та послуг на суму 107 млрд грн.
У 2019 році  компанія прогнозувала приріст e-commerce на 2020 рік в Україні на рівні 15%, проте пандемія істотно скоригувала цей прогноз. Через інтернет почали торгувати багато нових гравців – від міні-виробництв до кав’ярень. Великі онлайн та офлайн-магазини і маркетплейси в більшій мірі посилили свої позиції.
Тепер майже 9% всіх покупок в Україні відбувається онлайн – на маркетплейсах, в онлайн-магазинах та соціальних мережах. До Китаю, де більше 30% всіх покупок в онлайні, ще далеко, але приріст за рік чималий. Для порівняння, в 2019-му частка e-commerce в ритейлі України оцінювалася в 7%, а виріс ринок тоді на 17% за рік.

  • Чим дропшиппінг відрізняється від класичної схеми продажу товару в інтернеті і плюси даної бізнес моделі. 

4 моменти, які хотілося б виділити, що дозволять Вам заощадити близько 80% Ваших початкових витрат:

1) Ви не витрачаєте гроші на закупівлю і асортимент товару

2) Ви замовляєте у постачальника тільки ті товари, які за фактом були замовлені Вашими клієнтами в інтернет магазині

3) Ви не витрачаєте гроші на утримання складів, утримання персоналу, амортизаційний фонд і т.д

4) Ви не витрачаєте гроші на організацію доставки проданого товару. Постачальник сам відправляє товари Вашим клієнтам. Він забезпечує логістику повністю, починаючи від свого складу і закінчуючи отриманням клієнтом товару, за допомогою аутсорсинг компаній, таких як Нова пошта, Укр пошта , Jastin та інші..

У підсумку – це призведе до того, що мінімізація витрат складе 80% – це приблизна цифра, але про неї можна говорити сміливо. Ви бачите безпосередньо на слайді витрати при класичній моделі, коли необхідні всі чотири складові: без витрат на склад, без витрат на доставку, без закупівлі асортименту товару.



  • Постає безпосередньо зараз питання “хороша система дропшиппінг”. Зрозуміло, загалом, як вона працює, але що ж необхідно для того, щоб почати продавати по цій системі в Україні.

Ми поділили цей розділ на 4 етапи:

1) – необхідно створити точку продажів

2) – визначитися з вибором ніші, яку Ви будете представляти в своєму магазині

3) – наповнити магазин або сторінку товаром

4) – навчитися обробляти замовлення по системі дропшиппінг

В середньому на це витрачається 2-3 дні за нашими прогнозами при використанні платформи дропшиппінг, яку ми далі Вам представимо. 

Заглибимося в ці завдання

1) Відкрити сторінку в соціальних мережах або зареєструватися на дошці оголошень  -не представляє труднощів. Головне переглянути площадки та визначитись, яка Вам більше підходить по функціоналу та рейтингу.
Відкрити інтернет магазин – непросте завдання, на даний момент за оцінками різних компаній, які надають послугу з відкриття, вартість відкриття інтернет-магазину варіюється як від 1000 грн так і до 1000 у.о. Тут має значення якість інтернет-магазину, тому що, безпосередньо, за 1000 грн можна отримати неклікабельний інтернет-магазин або дизайн цього інтернет-магазину буде не відповідати юзабіліті, скажімо так.

Що тепер потрібно зробити? Насамперед для того, щоб відкрити інтернет-магазин Вам необхідно зареєструвати доменне ім’я. На даний момент на інтернет ринку України є досить багато фірм, які надають реєстрацію доменних імен. Це безпосередньо завдання самого e-комерсанта, який відкриває інтернет магазин.

Визначитися з дизайном і платформою інтернет магазину на сьогоднішній день теж не складає труднощів, тому що досить багато рішень в інтернеті. Це може бути як самописна платформа, так і Bitrix, Opencart, WooCommerce для WordPress, Magento – дуже популярна зараз платформа, на яку прекрасно купуються дизайни і вона чудово інтегрується з різними сервісами з продажу товарів в Україні. Ну і звичайно, в результаті, після того як Ви виконали ці два кроки – потрібно створити сам інтернет магазин. Це перша умова, яку необхідно виконати для того щоб стати учасником е-дропшиппінг.


2) Після того, як Ви створили магазин або сторінку Вам необхідно все таки визначитися з вибором ніші, в якій Ви будете торгувати. Тобто який товар буде реалізований, безпосередньо, через Ваш магазин.
Якщо у Вас вже є інтернет-магазин і він вже наповнений товаром – цей пункт як би вже пройдено. Але, якщо Ви початківець е-комерсант або діючий, але хочете спробувати “знайти” себе в іншій ніші – дропшиппінг або система прямих поставок – це можливість без будь-яких витрат почати продавати товари з різних ніш.
Більшість українських постачальників вже працюють за системою Дропшиппінг і ми змогли організувати роботу вже більш ніж з 100 українськими постачальниками і з кожним днем ​​до нас підключаються все більше постачальників, з яких ми вже можемо вибрати тих, у кого кращі ціни, пропозиції на товар ну і, відповідно, асортимент.

3) Після того, як ви зробили перші два кроки стає питання: як же наповнити магазин товарами? Де знайти цих постачальників в Україні? і як отримати від них оптимальні ціни? Для цього Вам необхідно зареєструватися, безпосередньо, на платформі, наприклад, Баззилла, вибрати товар і сформувати свій асортимент для торгівлі, вивантажити обраний Вами товар на Ваш магазин. 

Цей процес вивантаження товару повністю автоматизований для різних площадок, не має значення на якій платформі ви вирішили створити магазин, неважливо на якому торговельному майданчику Ви реалізуєте свої товари,це можливо і вже працюючи зараз, за ​​допомогою синхронізації АПІ, за допомогою csv-файлу, YML та XML посилань, програмних модулів тощо. 

4) І безпосередньо після того, як Ви вже визначили нішу, вибрали товар, який хочете продавати на своєму майданчику, як це все можливо – продаж товару?
Для цього необхідно навчитися обробляти замовлення по системі Дропшиппінг. Ми пропонуємо сервіс, який дозволяє автоматизовано вирішувати повний спектр питань, починаючи від отримання замовлень Вами від клієнта і закінчуючи кінцевою доставкою товару постачальником Вашому клієнтові. 

 – Вам необхідно просто отримати консультацію в службі підтримки платформи Баззилла;
– З їх допомогою в режимі онлайн створити замовлення в обліковій базі Баззилла;
– Оплатити товар постачальнику і підтвердити оплату в обліковій базі;
– Все інше зробить за Вас постачальник та платформа Баззилла.

  • Що таке платформа Баззилла і як вона допомагає стати E-комерсантом і продавати по системі Дропшиппінг в Україні? 

Схематично участь платформи Баззилла у відносинах в цій моделі продажів по системі дропшиппінг можна зобразити таким чином,як вказано на слайді: 


Тут представлені три основних учасники ринку е-комерції:
1.Покупець
2.Інтернет-магазини
3.Постачальники.

Клієнти оформлюють замовлення на інтернет-магазині, який, припустимо, вже є у Вас і вже працює.

Інтернет-магазин оформлює замовлення на платформі Баззилла за допомогою зручного інтерфейсу.
Інформація відразу ж автоматично про замовлення передається постачальнику, підтверджується постачальником наявність товару, його вартість і готовність до відвантаження.
Інтернет-магазин після чого оплачує кошти, але оплачує вже після того, як клієнт замовив цей товар на інтернет магазині.
Він оплачує вартість товару безпосередньо постачальнику, і постачальник далі робить за Вас роботу з доставки товару кінцевому споживачу, тобто клієнтові.
Доставка товарів  здійснюється , як правило, від імені Вашого інтернет-магазину.
І платформа Баззилла призначена якраз-таки для того щоб зв’язати трьох цих учасників ринку.
Також є можливість оформлювати замовлення наложеним платежем – в даному випадку відправка оформлюється від імені постачальника.

  • Переваги та можливості платформи Баззилла. Чому саме пропонується платформа прямих поставок Баззилла? 

На платформі реалізовані наступні речі:

1) Вам не потрібно витрачатися на оформлення каталогу товару, наповнення товару контентом з картинками, описами і так далі. Це досить фінансово витратна частина роботи, на яку приділяється, крім того що великі фінанси, ще й тимчасові витрати.

2) CRM інтерфейс для оформлення замовлень. Це те про що було описано слайдом раніше – це інтерфейс, який дозволяє Вам як замовнику, як інтернет-магазину формувати наочно замовлення, безпосередньо в самій системі Баззилла, передавати ці замовлення постачальнику для кінцевої відправки Вашого товару покупцеві.

3) Інвентарі вільного вивантаження товарів. Під інвентарем розуміється той товар, той набір товарів, який Ви визначили для себе і для Вашої торгівлі.

4) Автоматизована система замовлення. Все відбувається в автоматичній системі, тобто, нічого руками робити не треба, є певний інтерфейс, в якому легко і просто, за допомогою певних полів заповнюються самі замовлення 

5) Інтеграція з будь-якими системами. Opencart, WooCommerce для WordPress та ін..

6) Не висока комісія. Це монетизація, так звана, на ній зупинимося теж трохи пізніше нижче по слайду.


Платформа Баззилла надає Вам каталог товару з постачальниками, їх зараз на даний момент вже більше 100; також надає Вам вже розроблені категорії товару, тобто легко переміщатися між ними, їх вже більше 1500; у нас на платформі представлено понад  5000 брендів з понад 300 000 товарів. Тобто, це повноцінний каталог товарів, який Ви можете переглянути, подивитися якість контенту і надалі, з цього каталогу товарів вибрати той, який Ви хочете продавати. Це необов’язково товари з однієї групи або з однієї категорії. Це може бути кілька категорій, може бути 100 товарів або 1000.
Все це робите Ви самі, тобто це Ваш вибір, а не вибір, нав’язаний кимось.

Каталог товару має візуально такий вигляд, який відображається на слайді. Досить інтуїтивно все зрозуміло, якщо не зрозуміло, то у нас є служба підтримки, яка може Вам розповісти в онлайн режимі, як наповнювати інвентарі з цього каталогу товарів; 

Як працювати з цією системою  управління.

Вибір товару. Тут наочно показано, як товари виглядають на нашій платформі. Всі кнопки які Ви бачите “замовлення”, “інформація” – все клікабельно, тобто, галочки, які Ви бачите навпроти найменувань вказують про те, що Ви вибрали даний товар І він готовий вже для вивантаження в Ваш інвентар. А в подальшому Весь інвентар вивантажується на Ваш магазин, як ми вже говорили, за допомогою автоматизації, YML , ХМЛ посилань та  CSV файлу.

Картка товару має наступний вигляд: тут Ви побачите з лівого боку саму фотографію товару, якісну фотографію, з правого боку Ви бачите артиклі, коди товару, які присвоєні в Баззилла для швидкого їх знаходження, так само бачите опис і саме важливе, що Ви бачите – постійно реальні залишки товару на складі. Тут може бути не один постачальник, тобто – один товар може перебувати у декількох постачальників, відповідно Ви можете вибирати з постачальників кращу для Вас ціну.

Далі розглянемо сам інтерфейс для оформлення замовлення.
Після того як Ви отримали замовлення у себе на магазині, Ви його повинні оформити у нас в CRM, так званії обліковій системі. Коли Ви оформлюєте замовлення, у Вас відразу з’являється ось такий вид, як ви зараз бачите на слайді, де відображається повністю вся інформація, яка стосується Вашого замовлення. Вартість замовлення, номери ТТН, статуси “підтверджений не підтверджений” і так далі. 

Про це можна багато розповідати, але мета відеоуроку не в цьому, а донести що, система дропшиппінг працює в Україні і вже є реальні інтерфейси, реальні сервіси, які дозволяють Вам економити гроші і заробляти.


Автоматизована система замовлень. В двох словах ми вже говорили про це, що оновлення залишків, цін на товари, які представлені на платформі Баззилла, проходить в автоматичному режимі з частотою, як правило,  раз в 4 години, але є виключення – крупні постачальники, які оновлюють залишки 1 раз на добу. Синхронізація є також з 1С, це у кого є облікова система 1С, тобто вона може бути у постачальників (у багатьох постачальників нашого каталогу є), вона може також для системи обліку стояти, безпосередньо, у Вас на вашому комп’ютері для ведення бізнесу. Ну і безумовно, статистика і моніторинг  – це теж присутнє.

Інтеграція з будь-якими системами. Раніше було вказано, що це Opencart, 1С або інші – з усіма цими системами ми спокійно інтегруємо. Це велика перевага, тобто автоматизація тут працює. Якщо з якихось причин не виходить синхронізуватися з Вашими системами, то наші програмісти завжди допоможуть вирішити всі ці питання і зробити синхронізацію для Вас оптимально швидкою і зрозумілою.

Комісія платформи, що це таке? Звичайно цей сервіс не може працювати безкоштовно, тобто всі перераховані переваги, які були обумовлені раніше, надаються Вам при реєстрації, безпосередньо на платформі.

Єдине, що необхідно від Вас – це створити свій аккаунт і для першого продажу внести 300 грн на Ваш особистий рахунок, який закріплюється безпосередньо за Вами і доступ до поповнення, і до його витрат маєте тільки Ви.

Комісія платформи всього 3% від закупівельної вартості товару. Що таке 3% – для розуміння, припустимо, якщо Ви 300 грн внесли на Ваш рахунок, то можете створити замовлень на суму в 10 000 грн. Або коли Ви оформлюєте замовлення постачальнику на суму 100 грн з Вашого балансу списується комісія 3 грн. Це монетизація нашого сервісу.

Для більш детального ознайомлення з каталогом товарів реєструйтеся в особистому кабінеті.

Оставить комментарий

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Читайте также: