Акция! При регистрации до 30-09-2020 Вас ждут приятные бонусы
×

Урок11. Вимоги до контенту. Як правильно оформити картку товару.

 

До картки товару на маркетплейсах і майданчиках для продажу в мережі, пред’являється єдиний перелік вимог. Розглянемо їх:

  1. Як правило, при реєстрації потрібно надати повні дані про компанію (назва, розташування, власник), надати підтвердження статусу підприємця. Це викликає більшу довіру у покупців і дозволяє посереднику ручатися за Вас і спілкуватися зі споживачем від імені продавця.
  2. Оформлення картки товару повинне мати повний перелік всіх характеристик, включаючи функції, комплектацію, габарити, вагу і термін придатності. Крім цього потрібен текстовий опис продукту, який простою мовою пояснює сухі цифри з таблиці характеристик.
  3. До картки товару необхідно докласти кілька фото продукції з високою роздільною здатністю, знятих з різних точок. Крім знімків можуть додаватися відеоматеріали.
  4. Якщо є дані про відео або текстові огляди на даний продукт, зроблені користувачами, бажано надати посилання на ці матеріали.
  5. Для потенційних клієнтів, є можливість залишати і вивчати відгуки на представлений продукт. Вам же, необхідно вести активну роботу, як з позитивними, так і з негативними коментарями.

Докладніше вимоги до Головного фото

На першому фото товар повинен бути тільки в однині і бути передом. Фотографії не повинні містити текстової інформації про товар – тип пристрою, бренд, артикул, характеристики.

По можливості з усіх фото потрібно прибрати написи, логотипи, ВОТЕРМАРК. Таке фото як на прикладі необхідно обробити – розділити. Першу половину використовувати для головного фото. Другу – як мінімум прибрати артикул і спробувати знайти на сайті виробника заміну без логотипу. Якщо немає можливості замінити – залишаємо бренд, але фото розміщуємо в кінці списку.

На іншому  прикладі у постачальника фото містять інформацію про тип пристрою – замінюємо на фото без тексту з Інтернету або обробляємо фото , де видаляємо текст.

На іншому фото розміщено понад одного різновиду товару. Таке оформлення унеможливлює замовлення конкретного різновиду через корзину, а також не дає уявлення про актуальну наявність або ціну. Зверніть увагу, що дані вимоги відносяться тільки до головного зображення товарної позиції.
Робимо головним фото із зображенням одиничного товару.

  • Найменування 

У всіх товарах потрібно оновити назви згідно правил:

Порядок в назві товару повинен бути:
на першому місці Тип товару
на другому– Бренд
на третьому – Модель , і далі – Розмір (якщо має значення) – Колір (якщо має значення) –
і на четвертому –  Артикул 

Обов’язковими параметрами  є 

Тип товару

Бренд – Якщо NoBrand або бренд не зрозумілого виробника – видалити.

Модель

Артикул – В назві необхідно використовувати Вендорний код виробника – якщо його немає в додаткових параметрах або Ви не впевнені де його взяти – можна перевірити аналогічний товар на Rozetka  або Hotline. Якщо Вендорний код виробника не виявлено, то використовуємо Артикул, який ми отримали при завантаженні товару на платформу.

Не  обов’язковими параметрами є:

Розмір – якщо товарна картка одиничного товару одного розміру та Колір – якщо товарна картка одиничного товару одного кольору

Розглянемо деякі приклади назв:

Тип товару «чохол» вказано після властивостей товару – це є не вірно

В даному випадку Тип товару «чохол-книжка» вказано правильно, але немає артикула- не вірно

Далі Тип товару «чохол» вказано правильно, вказано артикул – Вендорний код – це вірно

І на фото , що розміщене праворуч Тип товару «авторимач» вказано правильно, артикул – внутрішній артикул платформи – вірно

Якщо товар має різновиди за кольором, розміром або іншими параметрами, то їх потрібно вказувати в назві і характеристиках товару.
На прикладі ліворучGreen і Orange: а На прикладі праворуч  не зрозуміло який колір з назви

  • Наступною вимогою до контенту є Розміщення реплік товарів під виглядом оригіналу

Не можна використовувати в назві слово «оригінальний» – його необхідно видалити.

Додати в назву і опис товарних позицій термін ” Копія ” (Copy), або ” Репліка ” (Replica), ” В стилі “

У таких товарів в поле бренд не може бути прописаний бренд, що випускає оригінальну продукцію.
На прикладі Apple для навушників

У разі надходження скарг від правовласника Торгової Марки, Вам потрібно буде  видалити контент.

В описі товару повинна бути інформація тільки про конкретний товар. Всю інформацію про компанію, сайти, магазини, співробітництво, про інші товари (розміри, кольори) і стоп слова потрібно прибрати. 

Приклад неправильного опису Ви зараз бачите на екрані.

Додатково для (Rozetka) – В описі товару не повинно бути ще і посилань на додаткові фото

Оставить комментарий

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Читайте также: