Акция! При регистрации до 30-09-2020 Вас ждут приятные бонусы
×

Крок3. Як привести клієнтів в інтернет-магазин?

У цій статті ми розповімо вам про трафік все, що ви хотіли знати! А саме: які види існують і як правильно його використовувати. До того ж поділимося інформацією, як піти від платного трафіку, щоб не постраждали продажі.

Якщо бізнес базується на контекстній рекламі, значить ви перебуваєте в повній залежності від платного трафіку. Це не зручно і фінансово обтяжливо. Ми розповімо, як зробити контекст і таргет лише приємним доповненням до інших джерел трафіку.

Все що ви хотіли знати про трафік

Видів трафіку багато і на платних джерелах світ не зійшовся клином. Розберемося, як і де, можна відшукати безкоштовні або умовно безкоштовні канали.

Прямий трафік

Прямим називають трафік який йде безпосередньо від самого користувача сайту. Користувач вносить в рядок пошуковика назву вашого онлайн-магазину і потрапляє на ваші сторінки за прямим посиланням. Але це станеться тільки в тому випадку, якщо людина знає про існування вашої торгової площадки. Люди шукають конкретний магазин лише в кількох випадках: порадили друзі, на вибір вплинуло судження лідерів думок, жздійснювали тут покупки і залишилися задоволені сервісом і підбором виробів, повелися на відгуки в інтернеті. На жаль, клієнт, який сном духом не знає про ваше існування, ось так на віртуальний шопінг до вас не заявиться.

Пошуковий трафік

Це ніщо інше, як переходи по цільових запитах користувачів в пошукових системах. Відбувається це в такий спосіб: в пошуковику вводиться запит «купити … з доставкою в місті N». Отримавши напрямок пошуку, користувач відправляється на пошуки товару по інтернет-магазинах. Щоб потенційний покупець повернув до вас, магазин повинен перебувати в Топі пошуку – бути в перших рядках пошукової видачі. Як правило, на другу сторінку лістингу пошукача заходить мале число користувачів. Чи реально юному магазину досягти таких висот? З сумом зазначимо – нереально, особливо, якщо мова йде про високочастотних запитах.

Трафік з соціальних мереж

Поки залишимо в спокої переходи в рамках таргетированной реклами. Йдеться про передплатників ваших спільнот в Facebook, Instagram і подібних соцмережах. Ці люди складаються в групах і заходять на сайт звідти. Таргет, демонструючи рекламні блоки стороннім користувачам, цілком здатний привести вам клієнтів. Але задоволення буде коштувати грошей.

Трафік з електронних розсилок

Це досить потужний канал залучення відвідувачів, біда в тому, що для ведення email-розсилок потрібна хоч скільки-небудь відчутна база передплатників. Електронна розсилка не дасть бажаного результату, якщо у вашого онлайн-магазину передплатників трохи більше нуля.

Помочь здесь можно. Нужно лишь периодически направлять соответствующего содержания письма. К этой Допомогти тут можна. Потрібно лише періодично направляти відповідного змісту листа. До цієї теми ми ще повернемося, а поки підемо далі в пошуку безкоштовного трафіку.

Переходи після дзвінків менеджерів з продажу

Метод досить простий: ваші менеджери обдзвонюють холодних (теплих, гарячих, крижаних) клієнтів. Якщо користувач зацікавився, слід пропозицію зайти на сайт.

Трафік з зовнішніх посилань

Щоб цей канал заробив, потрібно вчинити таким чином: ви розміщуєте матеріали на сторонніх джерелах і отримуєте профіт. Це можуть бути рекламні блоки, які пропонують придбати товар; цікавий і корисний контент.

Власне, платний трафік з реклами «Яндекс.Директ» і Google Adwords

Звідси отримати трафік можна негайно після запуску реклами, якщо настройки правильні. Діє система так: заплатив гроші – отримав відвідувачів.

Важливо відзначити, що безкоштовні канали трафіку, безкоштовні умовно. Адже доводиться оплачувати працю менеджерів, сервіси, які займаються розсилкою, теж хочуть отримати своє. При розміщенні контенту на сторінках знакових особистостей або блогерів, теж потрібно викласти певну суму. Правда, все це працює довгострокових: гроші вже не сплачуються, а трафік йде. А ось за таргетовану і контекстну рекламу доведеться платити постійно.

Як використовувати брендинг

Брендинг – важный элемент в продвижении предприятия в системе интернет-торговли. Чем более узнаваем и известен ваш интернет-магазин, тем больше запросов в поисковых системах. Подтверждением этих слов Брендинг – важливий елемент в просуванні підприємства в системі інтернет-торгівлі. Чим більше пізнаваний і відомий ваш інтернет-магазин, тим більше запитів в пошукових системах. Підтвердженням цих слів може служити той факт, що при пошуку смартфона користувачі рідко вводять в пошуковик «купити смартфон …».

Найбільш часті запити: «Цитрус», «Алло», оскільки вони у всіх на слуху. Домогтися впізнаваності можна, якщо слідувати ось таким правилам:

  • унікальний фірмовий стиль. Відбиватися він повинен у всьому, починаючи з логотипу і закінчуючи упаковкою;
  • використовуйте для просування будь-які площадки: соцмережі, сторонні портали, беріть участь в форумах за профілем вашої діяльності. Не упускайте і оффлайн-просування. Якщо працюєте в конкретному регіоні, корисно розмістити рекламу в місцевих ЗМІ, на банерах і плакатах;
  • відгородіться від конкурентів. Знайдіть свою фішку, яка виділить вас з низки подібних онлайн-магазинів і приверне споживача. Увімкніть креативне мислення і не огранічівайте політ фантазії. Ідея неодмінно осяє вас;
  • позиціонування – головна ланка в стратегії брендингу. Знайдіть свою найсильнішу сторону і крокуйте в цьому напрямку. Наприклад, можна використовувати такий слоган: «Магазин з найкращим сервісом»;
  • можна використовувати особистий бренд. Людям властиво швидше запам’ятовувати ім’я власника бізнесу, ніж його назва. Згадайте Ілона Маска. Це ім’я відоме всім, а ось які він очолював компанії – мало хто знає. Але в даному випадку явний перебір. Кращий варіант, щоб ім’я власника і магазину доповнювали і асоціювалися один з одним.

Просування в соціальних мережах

Працюючи в популярних соціальних мережах, ви будете забезпечені безкоштовним трафіком. Це хороший стимул зайнятися SMM-просуванням.

Сюди входить:

  • створення груп і співтовариств в кожній соцмережі: Facebook, Instagram і їм подібні;
  • підготовка доброзичливої ​​цільової аудиторії. Домогтися лояльності користувачів вийде шляхом публікації цікавих матеріалів, відпрацьованої зворотного зв’язку із замовниками, контент-маркетингу;
  • релевантний контент. Все що розміщуються в соцмережах матеріали повинні бути адресовані конкретній ЦА і виставлятися регулярно, а не від випадку до випадку. З членом будь-якого суспільства необхідно спілкуватися на його мові. Розробляючи SMM-стратегію, це потрібно враховувати;
  • залучайте своїх передплатників в життя спільноти. Члени групи повинні бути активні: ставити лайки, коментувати пости, пересилати їх знайомим. Щоб оживити аудиторію, проводите конкурси, обіцяйте призи за кращий коммент тощо. Пасивні передплатники, навіть у великій кількості, не сприятимуть зростанню трафіку.

Про користь email-маркетингу 

Йтиметься про електронній розсилці. Ми обіцяли до неї повернутися і докладно пояснити її значення в отриманні безкоштовного трафіку. Для того, щоб з успіхом скористатися цим інструментом, потрібно:

  • підготувати базу даних – зібрати електронні адреси своїх потенційних покупців. Зробити це можна в такий спосіб: запропонувати відвідувачам реєструватися на підготовленому для цього Лендінзі, скористатися формою підписки на сайт, збираючи контактні дані при реєстрації на сайті та інше;
  • створити електронні листи в декількох видах: комерційну пропозицію, інформ-розсилка, промо-лист, спеціальна пропозиція. Залежно від мети розсилки і контингенту передплатників, яким вона буде адресована, вибирайте відповідний формат листа, щоб отримати очікуваний відгук;
  • відправляти велику кількість листів вручну малоефективно і економічно невигідно. Можна зробити простіше: підключіть сервіс «автоматична розсилка»;
  • важливо, щоб тема листа була правильно подана, а текст якісний і без прикрих помилок і друкарських помилок. Ви ж хочете, щоб ваші листи не викидали відразу в корзину, а відкривали і читали, тому текст повинен бути продавців, і «чіпляти» адресата. Якщо самостійно підготувати текст, складно, залучайте професійного копірайтера з досвідом роботи. Важливо: не забудьте додати в лист свій логотип.

Чим допоможе блог?

Если несколько лет назад владельцы онлайн-бизнеса не придавали значение этому инструменту контент-Якщо кілька років тому власники онлайн-бізнесу не надавали значення цьому інструменту контент-маркетингу, то сьогодні без нього не обходиться жоден поважаючий себе інтернет-магазин. Публікація корисних і цікавих ЦА матеріалів істотно розширюєте коло цільових запитів, за якими користувачі потрапляють на сайт.

Наприклад, ви продаєте спортивні товари, виставляйте в блозі статті про знаменитих спортсменів, давайте поради щодо вибору спортінвентарю, публікуйте дані про спортивні події. В результаті середньочастотні і низькочастотні запити користувачів приведуть їх на сайт вашого магазину. Це сприятиме створенню позитивного образу бренду, до експертної думки починають прислухатися і охочіше купують товари, оскільки впевнені, що знавець своєї справи «поганого не порадить».

Разом з тим з блогом все не так просто. Адже контент потрібно десь брати, причому не який попало, а адекватний запитам ЦА. Тому потрібно:

  • підготувати портрет цільової аудиторії, грунтуючись на таких відомостях: вік, стать, місце проживання, платоспроможність, коло інтересів тощо. Складаючи портрет своєї цільової аудиторії, підключіть до роботи «Яндекс.Метрика» і Google Analytics. Краще зрозуміти запити потенційних клієнтом вийде, якщо ознайомитися з коментарями користувачів на інших аналогічних сайтах;
  • коли портрет ЦА готовий, нескладно визначити, якого роду контент необхідний. Якщо автолюбителі будуть в захваті від розповідей про нових моделях популярних марок, Лайфхак по використанню сучасних гаджетів для авто; то садівникам краще дати інформацію про те, як доглядати за саджанцями;
  • підготувати цікавий контент. Без нього блог – НЕ блог. Краще рішення: залучити до роботи фахівців, звернувшись в контент-агентство або знайти хорошого фрілансера. Хороший контент стоїть на трьох китах: якість, орієнтованість на цільову аудиторію, систематичність публікацій;
  • після публікації статті обов’язково проводите аналіз її сприйняття аудиторією. Від нецікавих матеріалов варто відмовитися, а що торкнулися користувачів теми розвивати;

ПрофПрофіт! Статті, опубліковані в блозі, рекомендується включати в програму розсилок. Інформаційні листи здатні більше вплинути на рішення клієнтів, ніж промо-тексти або комерційні матеріали. Ті, хто підписався на ваш блог, усвідомлено стануть відкривати його постійно. 

Підключити CRM-систему

Як не дивно, CRM-система (Customer Relationship Management – Система управління взаємовідносинами з клієнтом) може бути дуже корисна. 

Цей інструмент має пряме відношення до формування трафіку:

  • менеджери вчасно подзвонять потенційному покупцеві нагадати про кинутої кошику і розповісти про нові товари;
  • завдяки CRM підвищиться ефективність e-mail розсилок. Ваші листи будуть відправлятися вчасно і за потрібними адресами;
  • пов’язавши її з системами наскрізної аналітики, вийде зрозуміти, наскільки ефективно просування. Якщо якийсь канал працює без віддачі, його можна буде закрити, перенаправивши ресурси на що приводить трафік канал.

Коротке резюме 

Ми озброїли вас необхідними знаннями. Хочете зменшити вартість залучення клієнта і випередити своїх конкурентів, не втрачайте даремно час: прямо зараз почніть прокачувати джерела безкоштовного трафіку. Як одного разу сказав Генрі Форд:

«Перешкоди – це просто вражають речі, які з’являються, коли ви перестаєте дивитися на невідчужуваним мета».

Але якщо Ви все ж хочете отримати швидко продажs, то Вам доведеться починати з платних інструментів. Про найдієвіших з них ви можете дізнатися з нашого блогу:

Оставить комментарий

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Читайте также: