Акция! При регистрации до 30-09-2020 Вас ждут приятные бонусы
×

Крок1. Який інтернет-магазин запустити краще?

У цій статті ми розповімо чим відрізняються вузьконішеві, мультибрендові, мультикатегорійні інтернет-магазини (онлайн супермаркети) та маркетплейси.

Не секрет, що увійти у сферу е-commerce набагато простіше через маленьке вушко голки, тобто через магазин вузької спрямованості.

Вузька ніша – це надспеціалізація в якійсь тематиці товарів, максимальна концентрація ваших обмежених ресурсів і сил в одному місці. Це дає можливість конкурувати з більш великими гравцями та відрізати собі шматочок ринку в відчутні терміни, швидко отримати результат і рухатися далі.

Особливості нішевих магазинів

Згадайте, куди ходили покупці, коли не було інтернету та тим більше е-commerce? В універмаги, щоб купити всього потроху: нитки для шиття, іграшки для дитини й таке інше.

А якщо потрібно було купити дитині якусь особливу іграшку або багато іграшок – йшли в «Дитячий світ». Хотіли купити овочі – йшли в овочевий магазин. Потрібно купити рибальські снасті – прямували в «Мисливець та рибалка».

З цього можна зробити висновок, що нішеві магазини завжди були в пошані та будуть в майбутньому.

Якщо покупцеві потрібна швейна машинка, він йде в магазин швейних машинок. Туди, де його проконсультують, все покажуть, розкажуть, дадуть помацати. Там він купить різні супутні товари: нитки, голки та все, що потрібно для шиття.

Цікаво, що в нішевих магазинах завжди паралельно йдуть два процеси: з одного боку, людина вибирає, з іншого боку – навчається. У покупця завжди є деяка потреба, іноді досить смутно виражена. В магазині йому можуть пояснити різницю між однотипними товарами. Можуть дати спробувати каву, дати велосипед покататися, покласти поруч десять різних котушок для спінінга та для кожного підібрати всі можливі аксесуари.

Не так вже й очевидно для багатьох інтернет-комерсантів, що в нішевий магазин приходять не тільки вибирати, але й вчитися.

До речі, асортимент в нішевому магазині зазвичай набагато більше. Якщо клієнт приходить купувати міксер в магазин кухонної техніки, там буде не один два бренди, а десять. І якщо магазин спеціалізується на міксерах, це буде дуже великий вибір.

Різновиди нішевих магазинів

Монобрендові магазини

Найпростіший нішевий магазин – монобрендовий. Наприклад, ви прийшли в магазин Moleskine, в ньому представлений тільки бренд Moleskine. Відповідно, інтернет-магазин Moleskine буде таким же успішним в плані фокуса, як і великий фірмовий магазин Moleskine

Мультибрендові нішеві магазини

Найменший нішевий магазин – це вузькоспеціалізований магазин з мікрофокусом. Приклад такого мікрофокуса – магазин кормів для рибок. Це може бути корм для всіх різновидів рибок: для різних вікових груп, для морських рибок, для прісноводних риб, пристосування для годування й таке інше.

Приклад великого нішевого магазину – магазин кухонного приладдя. Це дуже велика ніша.

Переваги та недоліки нішевих інтернет-магазинів

Переваги:

a) можливість швидкого виходу на ринок;

b) переваги спеціалізації та більш висока конверсія;

c) легше вивести в топ завдяки SEO.

Недоліки:

а) обмежені можливості зростання асортименту;

b) можлива гостра сезонність;

c) більша, ніж в універсамів, залежність від трендів попиту;

d) ризики від власників і представників ТМ в разі монобрендових магазинів;

e) обмеження за чеком, LTV, лояльністю.

Ідеальна ніша – та, яка вам під силу та дасть максимум прибутку в середньо та довгостроковому періоді.

Звичайно, в малому бізнесі вам доведеться стати експертом у своїй ніші. Ваші експертні знання – головна перевага перед конкурентами.

Постійне зростання пошукової популярності якоїсь тематики, спостереження за процвітанням інтернет-рітейлу в цій тематиці – достатні аргументи для початку роботи в ніші.

Якщо ви не знайшли конкурентів у своїй ніші, це велика проблема, щось тут не так. І, як правило, важко буде щось копіювати.

Звичайно, можливо, ви володієте якимись унікальними ноу хау, знаннями й тому у вашій ніші нікого немає, але це рідкісний випадок.

Як правило, перший нішевий інтернет-магазин можна скопіювати у конкурента. Важливо: чи не винаходить велосипед. Треба просто піти, все скопіювати, та при належних зусиллях все вийде.

Завдання не вгадати, а обчислити нішу. Аналізуючи конкурентів, ви не тільки визначаєте свою нішу, але й вчіться. Вчіться робити контекстну рекламу, займатися складом, працювати з персоналом і клієнтами, розбиратися, де можна заощадити, а де – заробити.

Мультикатегорійний інтернет-магазин або власний маркетплейс – з Bazzilla можливо все

Маркетплейс відрізняється від інших бізнес-моделей тим, що ви, як власник торговельного майданчика, що не пропонуєте послуг або продуктів, а замість цього дозволяєте продавцям і покупцям знаходити один одного у себе на майданчику.

З нашою платформою ця модель зазнала змін. Ми полегшили ваше спілкування з постачальниками – це відбувається в одному місці, що значно спрощує не тільки запуск магазину, але і його розвиток. А коштом роботи за системою Дропшипінгу ви можете обходитися без складу.

Вам не потрібно турбуватися ні про що, що дозволяє вам легше досягти ефекту масштабу. Це робить за вас Bazzilla – розширюємо перелік постачальників і асортимент товарів, що робить модель ринку більш гнучкою та масштабованою.

Головною відмінністю нашого бачення моделі маркетплейсу від тих що просуваються іншими платформами є те, що продажами на наших маркетплейсах або інтернет-магазинах повинен займатися власник майданчика, а не менеджери постачальника.

З нашою платформою ви можете створити як нішевий інтернет-магазин, так і мультикатегорійний маркетплейс.

Оставить комментарий

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Читайте также: