Акция! При регистрации до 30-09-2020 Вас ждут приятные бонусы
×

Крок2. Запуск інтернет – магазину на OpenCart

Ця стаття описує перші дії, які необхідно виконати, щоб запустити інтернет-магазин на OpenCart з інтеграцією Bazzilla.

Реєстрація інтернет-магазину.

Щоб створити власний інтернет-магазин і почати працювати з ним, вам достатньо лише подати заявку нашому менеджеру.

Після реєстрації на ваш email буде відправлено листа з темою “Створено інтернет-магазин на OpenCart”. Для входу в адмінпанель магазину використовуйте посилання з листа: логін і пароль.

Вхід в адмінпанель магазину

Створення категорій.

Основа інтернет-магазину – каталог товарів. Останній будується з використанням категорій та підкатегорій. Створіть ваше дерево категорій:

  1. Планування структури каталогу товарів.
  2. Створення категорій.
  3. Налаштування категорій.

Планування структури каталогу товарів

Структура каталогу товарів повинна допомагати покупцям орієнтуватися в інтернет-магазині та швидко знаходити потрібні товари.

Категорії товарів діляться на 3 типи:

  1. За типом товару. Наприклад, одяг, взуття, аксесуари.
  2. За призначенням. Наприклад, жінкам, чоловікам, дітям.
  3. За брендом. Наприклад, Adidas, Nike, Puma.

Під час складання структури каталогу товарів думайте про те, що покупці будуть шукати потрібний їм товар.

Наприклад, структура каталогу інтернет-магазину товарів для тварин може виглядати так.

Здається, товари розподілені логічно. Але у покупця швидше за все або собака, або кішка, або акваріумні рибки. Як власник собаки буде шукати корм на сайті з такою структурою? Він натисне кнопку «Корми» та потрапить в категорію, в якій всі корми упереміш: і для кішок, і для собак, і для рибок. Знайти серед цього хаосу потрібний корм для собаки буде непросто.

З урахуванням цього структуру каталогу товарів потрібно будувати інакше.

Найпростіший спосіб планування структури каталогу товарів – підглянути у конкурентів або в кабінеті Bazzilla та продумати, як покупці будуть шукати товари в інтернет-магазині.

Створення категорій

Для управління структурою каталогу товарів використовуйте розділ Каталог → Категорії. Цей розділ є вітриною інтернет-магазину. Тут ви можете додавати, редагувати та видаляти категорії.

За замовчуванням у вас вже буде завантажений каталог, що відповідає розділам платформи Bazzilla. Якщо є бажання, ви можете оновити каталог повністю самостійно. Для цього необхідно перейти в розділ Модулі – Модулі – Тип розширення Модулі – зі списку обираєте Bazzilla – та тиснете «Редагувати».

У вікні обираєте потрібний інвентар (що створений в Bazzilla) та «Завантажити».

Створення товарів.

Є 4 способи додати товари на сайт:

  1. Додавання товарів вручну.
  2. Додавання товарів через імпорт з CSV або YML.
  3. Додавання товарів з системи обліку (1С, «Мій Склад», «ЕКАМ» і інші).
  4. Синхронізація з Bazzilla.

Найпростіший спосіб додавання товарів – додати їх вручну. Почати варто з цього способу додавання товарів. Це допоможе вам вивчити можливості картки товару та зрозуміти, які дані можна в неї додавати. Ці знання знадобляться для інших способів додавання товарів.

Додаткові можливості картки товару

  • Додаткові зображення товару;
  • Параметри (характеристики) товару;
  • Варіанти товару;
  • Зображення для варіантів товару;
  • Артикул товару;
  • Стара ціна;
  • Вага;
  • Супутні та аналогічні товари;
  • SEO-параметри товару.

Додавання товарів вручну

Перейдіть в Каталог-Товари, і натисніть кнопку «+».

Ви потрапите в картку товару. Тут необхідно додати:

  1. Назву товару;
  2. Зображення товару;
  3. Опис товару;
  4. Ціну продажу;
  5. Залишок.

У стандартному шаблоні, картка товару на сайті буде мати вигляд:

Додавання товарів через імпорт з CSV або YML

Для завантаження товарів через CSV або YML файл перейдіть в розділ Експорт/Імпорт товарів – Імпорт YML та завантажте необхідний файл або посилання.

Для експорту товарів для рекламних кампаній або для інших торговельних майданчиків перейдіть в розділ Експорт/Імпорт товарів–Експорт YML та з вказанням всіх необхідних налаштувань скопіюйте посилання.

Для завантаження/вивантаження товарів у форматі XLSX перейдіть в розділ Експорт/Імпорт товарів – Імпорт/експорт XLSX.

Додавання товарів з системи обліку (1С, «Мій Склад» і інші)

Щоб імпортувати товари з різних систем обліку необхідно встановити додатковий модуль. Наприклад: https://neoseo.com.ua/obmen-s-1s-v-15x-2x

Синхронізація з Bazzilla

Для додавання (оновлення) товарів з каталогу Bazzilla необхідно перейти в розділ Модулі – Модулі – Тип розширення Модулі – зі списку обираєте Bazzilla – і тиснете «Редагувати».

У вікні вказуєте потрібний Інвентар (що створений в Bazzilla) та «Синхронізувати».

Вибір шаблону дизайну.

Змінити шаблон дизайну можна в розділі Система–Налаштування–Основне. У цьому розділі можна керувати варіантами меню сайту.

До Вашої уваги представлені 3 варіанти меню, 2 варіанти оформлення хедера та 7 кольорових гам.

Змінити гаму дизайну можна в розділі Система–Налаштування–Додаткові Налаштування сайту. У цьому розділі можна керувати варіантами забарвлення сайту.

Варіанти футера

Світлий

Темний

Варіанти хедера (гамма)

М’ята

Коричневий

Синій

Рожевий

Фіолетовий

Сірий

Зелений

Варіанти меню

Простий спосіб створити логотип.

Найпростіший спосіб створити логотип – написати назву магазину симпатичним шрифтом і зберегти як зображення.

  1. Створення логотипу в графічному редакторі.
  2. Завантаження логотипу на сайт.

Створення логотипу в графічному редакторі

Відкрийте графічний редактор, наприклад, «Paint». Використовуйте інструмент «Напис».

Оберіть:

  1. шрифт;
  2. 2 розмір;
  3. колір.

Створіть напис з назвою магазину. Можна додати підпис або слоган.

Збережіть зображення у форматі PNG, щоб не втратити якість малюнку.

В результаті виходить простий графічний логотип для сайту.

Завантаження логотипу на сайт

Завантажити логотип можна через налаштування шаблону. Перейдіть в розділ Система–Налаштування–Зображення.

  1. Простий спосіб створити favicon.
  1. Що таке favicon?
  2. Вимоги до фавіконки.
  3. Створення favicon.
  4. Завантаження фавіконки на сайт.

Що таке favicon

Favicon – значок вебсайту або вебсторінки. Відбивається браузером у вкладці перед назвою сторінки та в пошуковій видачі Google та Яндекс у сайту.

Favicon у вкладці браузера.

Вимоги до фавіконки

Розмір: 16×16, 32×32 або 120×120 пікселів. Формат: ICO (рекомендований), GIF, JPEG, PNG або BMP.

Створення favicon

Найпростіший варіант – знайти відповідне квадратне зображення та в онлайн-редакторі перетворити його в favicon.

Для прикладу використовуємо онлайн-редактор favicon.by:

  1. Виберіть квадратне зображення на комп’ютері.
  2. Натисніть кнопку «Імпортувати».
  3. Завантажте фавіконки.

Завантаження фавіконки на сайт

Знову перейдіть в розділ Система–Налаштування–Зображення.

Після індексації сайту, вона з’явиться в пошуковій видачі поруч зі сторінками сайту.

Налаштування шаблону сайту.

Для внесення налаштувань шаблону потрібно перейти в розділ Система–Налаштування та обрати редагування.

Основні налаштування–Налаштування Мета-тегів – це теги, які надають пошуковим системам додаткову інформацію про сторінку сайту.
Інформація про магазин – Інформація, яка важлива для покупця: назва, адреса, е-mail, телефон, режим роботи та додаткова інформація про магазин
Локалізація – Дані про місто, мову та валюту.
Інформація про соціальні мережі – необхідно вказати посилання на сторінку інтернет-магазину в соціальних мережах. Якщо вона ще не створена – зміни вносити не потрібно.
Лічильники, встановлення зовнішніх віджетів – дані коду Google аналітики, віджета чата техпідтримки та коду підтвердження Google Search Console (дані вносяться після реєстрації на відповідних ресурсах).
Інформаційні сторінки для користувача: оплата, доставка, обмін та повернення товару.

Для внесення інформації про способи оплати, можливості доставки та загальну характеристику магазину, обмін та повернення товару ви можете внести в розділі Каталог–Статті. Навпроти кожного рядка ви можете натиснути редагування та вказати всю необхідну інформацію (назву, опис та мета-теги).

Для збереження внесених змін натискайте дискету в правому верхньому кутку.

Налаштування способів доставки.

Для того, щоб налаштувати способи доставки на сайті скористайтеся розділом Модулі – Модулі – Тип розширення – Доставка. Тип доставки можна відредагувати або активувати.

На сайті представлений Довідник відділень Нової пошти та його оновлення (Розділ Система – Локалізація – відділення нової пошти)

Налаштування способів оплати.

Для того, щоб вказати способи оплати та під’єднати онлайн-оплату на сайті скористайтеся розділом Модулі – Модулі – Тип розширення – Оплата. Тип оплати можна відредагувати або активувати.

Обробка замовлення.

Після того як клієнт оформив замовлення на вашому сайті ви можете його знайти, перейшовши в розділ Продажі–Замовлення. Тут буде відбиватися перелік всіх замовлень. В графі «Дія» ви можете переглянути замовлення або редагувати.

Вікно замовлення має ось такий вигляд. Тут вказана вся необхідна інформація про клієнта та позиції, які він замовив.

Якщо потрібно внести корективи в дані клієнта або доставки – переходьте в розділ для редагування.

Багатомовність – переклад контенту.

Для роботи модуля перекладача необхідно отримати токен Google Translate, який можна знайти за посиланням https://translate.google.com/intl/ru/about/forbusiness/

Щоб почати використовувати Cloud Translation, вам потрібен проєкт з включеним API Cloud Translation і обліковими даними для здійснення дзвінків з аутентифікацією. У наступних розділах детально описано, як налаштувати перед першим викликом Cloud Translation API.

Щоб використовувати сервіси, що надаються Google Cloud, ви повинні створити проєкт. Проєкт організовує всі ваші ресурси Google Cloud.

Ви можете створити один або кілька проєктів і використовувати їх для організації ресурсів Google Cloud в ієрархії ресурсів.

Генеруємо токен.

Тепер необхідно включити оплату сервісу. Перші 500 000 символів* в місяць безплатно.

У вас є 2 варіанти – підключення вже до наявного або створити новий.

Якщо у вас немає активного, то створюємо новий.

Під час створення запитується активна карта. Не Звертаючи на це ніяких платежів НЕ буде списано, якщо ви не перевищили квоту.

Після створення не забудьте під’єднати ваш новий білінг до облікового запису.

Результат

Чек-лист перевірки сайту.

До початку просування та реклами переконайтеся, що сайт готовий до роботи. Ми підготували чек-лист для перевірки роботи сайту.

Загальні:

  • Підключений домен;
  • Підключений SSL-сертифікат для домену;
  • Створена та використовується доменна пошта;
  • Вилучені демо-дані;
  • Заповнена картка магазину;
  • Сайт дозволений до індексації.

Дизайн:

  • Завантажений логотип;
  • Завантажений Favicon;
  • Вказані контакти магазину;
  • На сайті немає блоків з демо-даними;
  • Використовується «не вирви око» колірна схема.

Каталог:

  • Створено категорії;
  • Для сторінок категорій задані ЛЗУ-URL;
  • Налаштовані шаблони мета-тегів для категорій.

Товари:

  • Товари завантажені;
  • Товари розподілені за категоріями;
  • Вказані ціни;
  • Додані зображення товарів;
  • Коректно використовуються властивості/параметри;
  • Вказана вага/залишок;
  • Налаштовані шаблони мета-тегів для товарів.

Інформаційні сторінки:

  • Сформовано меню на сайті;
  • Сторінка про доставку та оплату;
  • Сторінка з реквізитами магазину, адресою та контактами;
  • Сторінка з умовами обміну та повернення;
  • Якщо є блог, то не менше 4-х статей в ньому.

Доставка:

  • Додані та налаштовані способи доставки;
  • Автоматичний розрахунок вартості доставки працює коректно;
  • Налаштовані зв’язки способів доставки та оплати;
  • Коректно задані регіони для способів доставки.

Оплата:

  • Додані та налаштовані способи оплати;
  • Якщо використовується онлайн-оплата, то її робота перевірена;
  • Налаштовані зв’язки способів доставки та оплати.

Чекаут:

  • Оформлення замовлення працює;
  • Інформація про замовлення приходить на пошту як покупцеві, так і продавцеві;
  • Автоматичні розрахунки вартості доставки працюють;
  • Якщо використовується онлайн-оплата, то платіж проходить.

Повний список можливостей.

Показники:

  • Загальна аналітика магазина;
  • Час обробки замовлень;
  • Повідомлення про замовлення.

Замовлення:

  • Функціональна картка замовлення;
  • Створення замовлення через адмінпанель;
  • Експорт замовлень;
  • Налаштування різновидів таблиці замовлень.

Вітрина товарів:

  • Довільна структура каталогу;
  • Налаштування категорій:
  • ЛЗУ;
  • Приховані категорії;
  • Розумні категорії;
  • Сортування товарів;
  • Опис категорії;
  • SEO-параметри категорії;
  • Зображення категорії;
  • Просунута картка товару:
  • Короткий і повний опис товару;
  • До 100 зображень товару;
  • До 500 параметрів (характеристик) товару;
  • До 500 варіантів (модифікацій) товару;
  • Супутні та аналогічні товари;
  • Розміщення товару в декількох категоріях;
  • Приховування товару;
  • Параметри SEO для товару;
  • Застосовувати чи ні знижки на товар;
  • Габарити товару;
  • Додаткові поля товару;
  • Різні шаблони сторінки товару;
  • Комплекти товарів;
  • SEO-фільтри для створення сторінок тегування (для просування за НЧ-запитами);
  • Експорт категорій в CSV.

Довідник товарів:

  • Довільна структура довідника товарів;
  • Імпорт товарів з CSV:
  • Створення нових товарів з CSV;
  • Оновлення товарів з CSV;
  • Періодичний імпорт цін і залишків;
  • Імпорт товарів з YML;
  • Експорт товарів в CSV;
  • Історія імпорт.

Відгуки на товари:

  • Налаштування публікації та модерації відгуків;
  • Зображення до відгуків;
  • Відповіді на відгуки.

База клієнтів:

  • Управління базою клієнтів;
  • Створення клієнта вручну;
  • Картка клієнта;
  • Експорт клієнтів.

Знижки:

  • Накопичувальні знижки;
  • Знижки від суми замовлення;
  • Бонусна програма;
  • Прив’язка знижок до груп клієнтів.

Контент сайту:

  • Створення текстових сторінок;
  • SEO-параметри сторінок;
  • Управління меню на сайті.

Блог і статті:

  • Створення блогів;
  • Створення статей.

Майданчики:

  • Яндекс.Маркет;
  • Google Shopping;
  • Rozetka.ua;
  • Price.ua;
  • Facebook Shopping.

Звіти:

  • Звіт з продажу.

Картка магазину:

  • Контактні дані магазину;
  • Найменування організації або ІП;
  • Регіон і тимчасова зона сайту;
  • Правила склейки URL;
  • Налаштування поведінки товарів з нульовим залишком;
  • Автоматичний облік залишків;
  • Резервування товарів;
  • Заборонити замовляти більше, ніж є в наявності;
  • Коментарі до позицій замовлення;
  • Встановлення номера наступного замовлення.

Способи доставки:

  • Самовивезення;
  • Доставка в точки самовивозу;
  • Доставка через Нову Пошту.

Способи оплати:

  • Банківською карткою;
  • Готівкою кур’єру;
  • Накладений платіж;
  • Інтеграції з платіжними системами.

Оформлення замовлення:

  • Налаштування полів замовлення;
  • Налаштування полів адреси;
  • Налаштування оформлення замовлення:
  • Версії особистого кабінету покупця;
  • Захист від автоматичного оформлення замовлень;
  • Коментар до замовлення;
  • Мінімальна сума замовлення;
  • Формат адреси в картці замовлення.
  • Замовлення в 1 клік.

Лічильники та коди:

  • Лічильник Google Analytics;
  • Лічильник Яндекс.Метрики;
  • Facebook піксель;
  • JavaScript-код для виведення на всіх сторінках магазину;
  • JavaScript-код для виведення на сторінці успішного оформлення замовлення.

Авторизація та реєстрація на сайті

  • Особистий кабінет покупця;
  • Налаштування реєстрації на сайті;
  • Авторизація через соціальні мережі:
  • Авторизація через Facebook;
  • Авторизація через Google.

Редіректи

  • Додавання редиректів;
  • Завантаження редиректів з файлу.

Редактор Robots.txt.

SEO-шаблони сторінок.

Оставить комментарий

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Читайте также: